wtorek, 6 maja 2008

Ankieta

Dla lepszego rozwoju człowieka potrzebny jest trening.

Czy uważasz się za kompetentnego do dyskusji na ten temat:
[] bardzo,
[] średnio,
[] słabo, ale jestem w stanie odpowiedzieć,
[] słabo i nie jestem w stanie odpowiedzieć.

Czy uważasz powyższe zdanie za ważne:
[] bardzo,
[] umiarkowanie,
[] raczej nie,
[] nie.

Czy zgadzasz się z tym zdaniem:
[] tak,
[] nie,
[] nie mam zdania.

Co uważasz za główne elementy realizacji przedstawionego zdania (można zaznaczyć dwie odpowiedzi):
[] naukę szkolną,
[] odpowiednie przygotowanie nauczycieli,
[] metodykę treningu,
[] systemy monitoringu treningu,
[] rozproszone systemy informatyczne pozwalające na wymianę danych między trenującymi,
[] zaangażowanie biznesu,
[] zaangażowanie państwa,
[] wykształcenie przyzwyczajeń wiecznego treningu.

Co uważasz za główne przeszkody stojące na drodze do realizacji tego zadania (można zaznaczyć trzy odpowiedzi):
[] brak odpowiednich rozwiązań prawnych,
[] brak przygotowanych nauczycieli,
[] ograniczenia w finansowaniu,
[] brak odpowiedniego programu rządowego,
[] brak przyzwyczajenia do treningu dużych grup społecznych (emerytów),
[] brak zainteresowania ze strony biznesu.

Kiedy, Twoim zdaniem, powyższe zadanie zostanie zrealizowane:
[] do roku 2012,
[] w latach 2013-2040,
[] w latach 2040-2100,
[] później.

----
Wiem, nie zrozumiecie... Ale ja wczoraj wypełniałem ankietę bardzo podobną. I podobnie nie rozumiałem -- tematykę znałem, ale napisana była dość hermetycznie, proponowała odpowiedzi, z których większość jakiś sens miała, ale których samo sformułowanie nie pozwalało na trafianie w sedno... Męczyłem się strasznie. Cóż, każdy ma taką maturę na jaką zasłużył swoimi grzechami...

Brak komentarzy: